حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، آب، اقلیم و محیط زیست از بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست

حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، آب، اقلیم و محیط زیست از بیست و دومین نمایشگاه محیط‌زیست

ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، آب، اقلیم و محیط زیست بعنوان یکی از ستادهای تخصصی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف توسعه اقتصاد فناوری‌های بازچرخانی آب و راه حل‌های جامع زیست محیطی برای کاهش تنش‌ها و بهبود سطح زندگی مردم فعالیت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه، این ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست از مرداد ۱۳۸۹ و پس از آن در آبان ۱۳۹۹ تحت عنوان کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست طبق حکم مقام عالی معاونت ایجاد گردید. در سال ۱۴۰۱ با توجه به چالش‌های حوزه آب و اقلیم، ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست با هدف ایجاد یک نهاد فرا بخشی و هماهنگ‌کننده و هم‌افزای ملی جهت ارتقای تعاملات بین دستگاهی در نیل به اهداف مشخص ابلاغ و شروع به فعالیت نمود.

با هماهنگی‌های صورت گرفته و بر اساس وظابف و راهبردهای این ستاد و اهداف نمایشگاه این ستاد یکی از حامیان اصلی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط‌زیست است و حضوری پررنگ در این رویداد خواهد داشت.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران از ۲۹ آبان لغایت ۲ آذر ماه در سایت نمایشگاهی شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشارکت در این رویداد به سایت www.envirex.ir مراجعه کنند.

اسکرول به بالا